اخبار

آغاز ثبت نام جشنواره منطقه ای اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس و زردکوه

آغاز ثبت نام جشنواره منطقه ای اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس و زردکوه
علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در جشنواره به آدرس http://sabtenam.bmn.ir مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره به شماره 32242000-084 تماس حاصل نمایند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان استان ایلام؛ جشنواره منطقه ای اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس و زردکوه با هدف شناسایی، هدایت و حمایت اختراعات برگزیده و تسهیل مسیر تجاری سازی تا رسیدن به نقطه تولید انبوه و ثروت آفرینی و با همکاری بنیاد نخبگان استان های ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، اصفهان، چهارمحال­ و بختیاری، قم، مرکزی و یزد در روزهای 14 و 15 آذرماه سال 1397 به میزبانی بنیاد نخبگان استان ایلام برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در جشنواره به آدرس http://sabtenam.bmn.ir مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره به شماره 32242000-084 تماس حاصل نمایند.

توجه: برای رفع مشکل در خصوص ثبت نام در جشنواره منطقه ای اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس و زردکوه با شماره 08432242000(داخلی 6) تماس حاصل فرمائید و یا مشخصات خود (نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره همراه) را به نشانی پست الکترونیکilam@bmn.ir ارسال نمایید.

توجه: هزینه نام نویسی در مرحله غیرحضوری مبلغ 300,000 ریال است که لازم است متقاضیان محترم به هنگام ثبت نام این مبلغ را به شماره حساب بنیاد نخبگان استان ایلام (با توجه به اطلاعیه های دبیرخانه جشنواره) واریز نموده و تصویر فیش واریزی را به نشانیilam@bmn.ir  ارسال نمایند.

 

مهلت ثبت نام: 22 آبان ماه 1397

 

سامانه ثبت نام

راهنمای تصویری ثبت نام در جشنواره

راهنمای شرکت در جشنواره

۶ آبان ۱۳۹۷ ۲۳:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید