اخبار

متقاضیان سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون و با آزمون کارشناسی ارشد98

متقاضیان سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون و با آزمون کارشناسی ارشد98
تمدید ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد/ ضوابط سهمیه استعداد درخشان کارشناسی ارشد98
 
مهلت تمدید ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد از تاریخ 26 فروردین تا 28 فروردین 98

 

به اطلاع متقاضیان استفاده از آئین نامه ورود بدون آزمون / با آزمون به مقاطع بالاتر جهت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد می رساند نکات ذیل براساس اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت می باشد.

ضوابط را مطالعه نمایید و منتظر اطلاعیه های بعدی دفتر استعداد درخشان باشید.

متقاضیان سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون و با آزمون کارشناسی ارشد98متقاضیان با آزمون و بدون آزمون واجد شرایط می بایست همزمان با سایر داوطلبان عادی متقاضی شرکت در آزمون ثبت نام کنند.

در آزمون کارشناسی ارشد سال 98 ، گزینه “ متقاضی ثبت نام با استفاده از شرایط استعداد درخشان میباشم ” ازمرحله اولیه ثبت نام حذف شده است و متقاضیان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون ورودی واجد شرایط،

میبایست از تاریخ 22 تا 28 تیر ماه 98 مجددا وارد سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی شده و ثبت ناماستعداد درخشان را با وارد کردن کد رهگیری ثبت نام آزمون، انجام دهند. بدیهی است در صورت عدم ثبت نام مرحله استعداد درخشان، مسئولیت عواقب بعدی به عهده داوطلب است و اقدامی از طرف مرکز سنجش آموزشپزشکی میسر نخواهد بود.

واجدین شرایط سهمیه استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون پس از ثبت نام هر دو مرحله (اسفند ماه و تیر ماه )، باید در زمان مقرر همزمان با سایر داوطلبان عادی، با وارد نمودن کد رهگیری خود انتخاب رشته محل را نیز انجام دهند. بدیهی است عدم انتخاب رشته محل، به منزله انصراف انتخاب رشته محل بوده و اقدامی میسر نخواهد بود

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ۱۱:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید