اخبار

مهلت جدید ثبت نام یا ویرایش اطلاعات استعداد درخشان جهت استفاده از سهمیه بدون آزمون و با آزمون از کارشناسی به کارشناسی ارشد

مهلت جدید ثبت نام یا ویرایش اطلاعات استعداد درخشان جهت استفاده از سهمیه بدون آزمون و با آزمون از کارشناسی به کارشناسی ارشد

رئیس مرکز سنجش آموزش علوم پزشکی با ارسال نامه ای به دانشگاه از تمدید مهلت ثبت نام یا ویرایش اطلاعات استعداد درخشان جهت استفاده از سهمیه ورود بدون آزمون و با آزمون از کارشناسی به کارشناسی ارشد خبر داد. بر اساس این نامه به دلیل شیوع بیماری کرونا و تغییرات ایجاد شده در برنامه های آموزشی دانشگاه ها و درخواست داوطلبان متقاضی سهمیه استعداد درخشان، تمدید مهلت ثبت نام از ۳ لغایت ۵ شهریور در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است بر اساس این اطلاعیه کلیه متقاضیان استعداد درخشان باآزمون و بدون آزمون واجد شرایط که در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام نموده و کد رهگیری دریافت نموده اند، می بایست از سوم لغایت پنجم شهریور ماه جاری از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام این سهمیه یا ویرایش اطلاعات خود با انتخاب گزینه الف اقدام نمایند.

۲- افراد متقاضی سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون واجد شرایط که موفق به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد نشده اند، می بایست طی زمان مذکور ابتدا ثبت نام اولیه را انجام دهند. برای این کار گزینه ب را انتخاب کرده و ثبت نام را نهایی کرده و کد رهگیری دریافت کنند. سپس در همان زمان از طریق گزینه الف با وارد نمودن کد رهگیری نسبت به ثبت نام استعداد درخشان اقدام نمایند.

۱ شهریور ۱۳۹۹ ۰۹:۰۸
مرکز سنجش آموزش پزشکی |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید