اخبار

متقاضیان استفاده از سهمیه ورود بدون آزمون و با آزمون از کارشناسی به کارشناسی ارشد در سال ۹۹ بخوانند

متقاضیان استفاده از سهمیه ورود بدون آزمون و با آزمون از کارشناسی به کارشناسی ارشد در سال ۹۹ بخوانند
به اطلاع متقاضیان استفاده از آئین نامه ورود بدون آزمون / با آزمون به مقطع کارشناسی ارشد 99 می رساند نکات ذیل براساس دستورالعمل مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت می باشد.

 

برای ثبت گزینه استعداد درخشان هر داوطلب (بدون زمون و با ازمون) باید در تاریخ اعلام شده از سوی مرکز سنجش پزشکی که در اطلاعیه های اخبار سایت نیز موچود است هر داوطلب با کد رهگیری که دریافت کرده وارد سایت سنجش پزشکی شوید و تیک استعداد درخشان را فعال نمایید. ضمنا زمان مراجعه به دانشگاه و ارسال استعلام اموزشی از دانشکده نیز در فایل اطلاعیه مشخص گردیده است 

 

1. دانشجویان گرامی درخواست کتبی خود را در ارتباط با سهمیه استعداد درخشان به مقاطع بالاتر تحصیلی - صدور گواهی و... در فرم های موجود در سایت استعداد درخشان دانشگاه تکمیل کرده و به ادرس ایمیل کارشناس دفتر که در قسمت تماس با ما در سایت درج شده ارسال نمایید.

2. ثبت نام در سامانه هم آوا قسمت استعداد درخشان برای کلیه دانشجویان الزامی است. (در حاشیه سایت، لینک ورود قرار داده شده است)

3. دانشجویان رتبه اول که متقاضی سهمیه بدون آزمون به مقطع کارشناسی ارشد هستند طبق جدول جدول تخصیص امتیاز به واجدین شرایط ادامه تحصیل بدون آزمون (کارشناسی به کارشناسی ارشد) مدارک خود را تا 22 مرداد ماه از طریق ایمیل به دفتر استعداد درخشان ارسال نمایند.

4. در مورد ورود بدون آزمون از مقطع کارشناسی به کارشناسی ارشد، فقط برای رشته هایی که دارای رشته همنام در مقطع کارشناسی ارشد می باشند، سهمیه بدون آزمون اعمال می شود و برای سایر رشته ها که فاقد رشته همنام در مقطع کارشناسی ارشد می باشند (مثل کارشناسی فوریت پزشکی) ۱۰% سهمیه بدون آزمون حذف شده  و سهمیه با ازمون 10درصد اعمال میشود ( لیست عناوین رشته های همنام در ادامه قابل مشاهده است)

لازم بذکر است آخرین مهلت ارسال استعلام آموزشی از آموزش دانشکده ها برای داوطلبان سهمیه استعداد درخشان به این مرکز 22 مرداد ماه می باشد. لذا در خصوص اعلام معدل کل دانشجوهای نیمسال آخر تحصیلی، در صورت بروز مشکل از هم اکنون به منظور هماهنگی های لازم به این مرکز اطلاع داده شود .

 جدول زمانبندی برای اطلاع از زمان مراجعه به سایت سنجش جهت فعال نمودن گزینه استعداد درخشان با ازمون و بدون ازمون

۲۴ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید